Lexus флагмандық седан болғандықтан, клиенттер LS үлгісінен тек ашық тас жолда ғана емес, сонымен қатар күнделікті жүргізу барысында да бірқалыпты жұмыс істейді деп күтуде. Осы мақсатта Lexus LS 500h көп сатылы гибридті жүйесін жетілдіріп, сапа деңгейін қайта көтерді.
Мұның мақсаты үдетуді автокөліктің айналу сәтін жақсырақ сезінумен қамтамасыз ету болатын, бұл кезде LS берілістерді жиі ауыстырмай немесе қозғалтқыш жылдамдығын күрт өзгертпей-ақ тегіс әрі жайлап үдетуді қамтамасыз ете отырып, газдың орташа қысыммен басқарылады. Шешім гибридті жүйенің жоғары вольтты литий-иондық батареясының өнімділігін арттыру арқылы электр қозғалтқышты қолдау деңгейін арттыру болды.
Lexus бүкіл әлем бойынша миллиондаған жүргізушілер тап болатын көптеген түрлі үдету сценарийлерін зерттеді. Үлкен деректерге жасалған талдау көрсеткендей, көлік жүргізу уақытының шамамен 90 %-ы жүргізушілер жалпы газдың тек 50 %-ын ғана пайдаланады, әдетте генерациялау 0,3 галлоннан аспайды. Бұл LS командасының қажетті сипаттамаларды төмен жылдамдықта алу үшін айналу сәтін тиімді пайдалануды басымдыққа айналдырғанына негіз болды – олар мұны «еркін үдету» деп атайды.
Жүргізуші мұны, мысалы, орнынан қозғалған кезде, кептелісте немесе ирек жолмен жүрген кезде бірнеше рет үдеткенде, акселератордың педалі қатты басылмаса да тез әрекет етеді деп белгілейді. Қуат беру тез жүреді, ал автокөлік жылдамдығының жоғарылауы қозғалтқыш жылдамдығының артуына сәйкес келеді.
Жоғары вольтты батареяны қолдану ауқымы кеңейтілді, бұл жайлап үдеуді қамтамасыз ету үшін қозғалысқа дейін және кейін жетек күшінің айырмашылығын азайтады. Бұл 20 км/сағ жылдадықпен және 40 % газбен қозғалған кезде, айналу сәтін шамамен 170 Нм арттырады. Электр қозғалтқышының қосқан үлесінің артуы 3,5 литрлік V6 гибридті бензин қозғалтқышы төменгі жылдамдықта жұмыс істей алатынын білдіреді – акселераторға не бары 40 % қысыммен 0-ден 100 км / сағ дейін үдеткенде, шамамен 500 айн / мин дейін төмендейді.
Осының нәтижесінде, сондай-ақ жоғары беріліске ауыстырып қосу уақытының қосымша өзгерістері болғандықтан, үдету барысында күрт өзгерістер болмайды, ал өнімділігі тегістеу әрі жайлап өзгеріп, сонымен бірге аутокөліктің «айналу сәті» жақсы беріледі. Атап айтқанда, қалада жүру ыңғайлы болып, , мысалы, EV режимінде жүргізгеннен кейін қозғалтқыш қайта іске қосылған кезде, шусыз жұмыс байқалады.
Бұл өзгерістер көп сатылы гибридті жүйенің эталондық көрсеткіштерін сақтаған кезде жүзеге асырылды: жүйенің жалпы қуаты DIN бойынша 359 а.к. / 264 кВт деңгейінде қалады, 0-ден 100 км / сағ-қа дейін үдету артқы жетекті LS 500H үшін – 5,4 секунд және толық жетекті модель үшін 5,5 секунд болады. Бұл жоғары вольтты батареяның қолданыс мерзіміне де әсер етпейді.
Дәл осындай мақсаттарда LS 500-де қос турбогенераторы бар v6 қуат блогына техникалық өзгерістер енгізілді. Мұнда басты назар дроссель мен тұтану уақытын реттеуге, сондай-ақ 10 жылдамдықты автоматты беріліс қорабының тікелей ауысу кестесін қайта қарауға, қайта үдету барысында редуктордың төмендеу қажеттілігін азайтуға бағытталған.
LS 500h және LS 500-де жүргізушінің қозғалтқыштың сипаттамаларын қабылдау қозғалтқыштың тыныш дыбысын қамтамасыз ету үшін белсенді шуды азайтуды реттеу арқылы реттелді.